REGULAMIN LEWITARIUM
Zasady ogólne
-
Klientem Lewitarium może być osoba pełnoletnia. Osoba, która nie ukończyła 18 roku życia
może korzystać z usług za zgodą pisemną rodziców (opiekunów).
-
Każda osoba zobowiązana jest do zapoznania się, czy nie ma przeciwwskazań zdrowotnych
do korzystania z urządzeń Kabina floatingowa/lewitacyjna, sauna itd. (załącznik nr 1 do
Regulaminu) oraz z zapoznaniem się i przestrzeganiem Regulaminu Lewitarium.
-
W przypadku indywidualnych przeciwwskazań medycznych do korzystania z terapii należy
skonsultować się z lekarzem.
-
Istnieje konieczność wcześniejszej rezerwacji terminów poszczególnych usług, w przypadku
braku rezerwacji Klient będzie obsługiwany w pierwszym wolnym terminie.
-
Istnieje możliwość odwołania rezerwacji na usługi jednak nie później niż na dobę (24 godz.)
przed planowaną wizytą. Jeśli nastąpi to po tym terminie, naliczona zostanie połowa opłaty
za niewykonaną usługę.
-
Korzystanie z usług oznacza akceptację Regulaminu Lewitarium.
Wejścia jednorazowe i karnety
-
Każda osoba chcąca skorzystać z usług Lewitarium zobowiązana jest do wykupienia
jednorazowego wejścia lub karnetu, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
-
Karnety są imienne i nie mogą być wykorzystywane przez osoby trzecie (wyjątkiem jest
uzgodnienie zasad z personelem Lewitarium).
-
Niezbędne jest okazywanie karnetu lub vouchera w recepcji Lewitarium przed
każdorazowym wejściem.
-
Data ważności karnetu zaczyna biec od dnia jego zakupu.
-
Karnety mają termin ważności i po upływie tego terminu nie będą uznawane, (wyjątkiem
jest uzgodnienie zasad z personelem Lewitarium).
Korzystanie z usług
-
Klient posiadający rezerwację jest zobowiązany przyjść wcześniej przed umówioną godziną.
W przypadku spóźnienia wizyta nie zostanie przedłużona i zakończy się w określonym czasie.
-
W Lewitarium obowiązuje zmiana obuwia zarówno do ćwiczeń na urządzeniach, Kabina
floatingowa jak i dla korzystających z sauny lub masaży (wejście do gabinetów możliwe
jest tylko po zmianie obuwia).
-
W pomieszczeniu nie wolno używać perfum, dezodorantów i lakierów do włosów itp.
-
Data ważności karnetu zaczyna biec od dnia jego zakupu.
-
Po pomieszczeniu nie wolno chodzić w mokrych klapkach lub z mokrymi stopami, gdyż grozi
to ryzykiem poślizgnięcia się.
-
Podczas przebywania w basenie należy zachować szczególną ostrożność nie wykonywać
gwałtownych ruchów, chlapać, ani zanurzać pod wodę twarzy.
-
Za zniszczenie rzeczy, zanieczyszczenie lub zabrudzenie wody w basenie lewitacyjnym itp.
należących do Lewitarium oraz wszelkie świadome działanie na jego szkodę odpowiedzialny
jest Klient i zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z ich naprawą lub wymianą w
celu przywrócenia do stanu pierwotnego. Lewitarium ma prawo do swoich roszczeń w
stosunku do Klienta a w przypadku nie wykonania przez Klienta w/w napraw wykona
naprawę na własny koszt, a Klient zobowiązuje się zwrócić całą należną kwotę za naprawę.
-
Klient przed każdą sesją floatingu (wejściem do basenu) zobowiązuje się do dokładnego
umycia i spłukania całego ciała.
-
W razie złego samopoczucia lub zaistniałych przeciwskazań Klient zobowiązany jest do
natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie obsługi Lewitarium.
-
Lewitarium nie ponosi odpowiedzialności za niebezpieczne zachowanie się osób podczas
korzystania z usług.
Dane osobowe.
-
z dniem 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO reguluje zasady
przetwarzania danych osobowych i obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich
krajach Unii Europejskiej.
-
W wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 oraz 14 RODO, Metropolia sp. z o.o. niniejszym
przekazuje Pani/Panu informacje na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
-
Administratorem Pani / Pana danych jest spółka Metropolia Sp. z o.o. (dalej zwanej „Metropolia sp.
z o.o. ” lub „Administrator”) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Skarbka z Gór 128 a/29 Warszawa,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000068.
-
Kontakt listowny: adres administratora, z dopiskiem „Dane osobowe”
Telefoniczny: 608 608 467
e-mail: biuro@metropolia.pl
-
Pani / Pana dane są/będą przetwarzane w następujących celach:
-
w celu założenia i prowadzenia konta w sklepie internetowym (jeżeli zdecydowała się
Pani/zdecydował się Pan takie konto założyć), i/lub
-
w celu przyjmowania składanych przez Panią/Pana zamówień składanych za pośrednictwem strony
internetowej oraz w celu ich realizacji, w tym realizacji kupionych usług i innych
produktów,
-
w celu prowadzenia obsługi reklamacji,
-
w celu prowadzenia działań wspierających sprzedaż, tj. świadczenia usługi wysyłki
newsletterów i promocji.
-
w celu marketingowym (prowadzenia badań i analiz marketingowych) oraz dokonania
profilowania w związku z koniecznością analizy zachowań użytkowników podczas zakupów za
pośrednictwem
strony internetowej (w szczególności w zakresie porzuconych koszyków) oraz dla dostosowania
treści wysyłanych Pani/Panu materiałów marketingowych
-
W tych przypadkach podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
Administratora, polegający na dostarczaniu klientom Metropolia sp. z o.o. informacji o
ofercie i
dostępnych promocjach. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres istnienia
prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Okres ten może ulec skróceniu, jeśli wyrażony
zostanie przez Panią/Pana sprzeciw wobec przetwarzania danych w celu marketingowym.
-
Podstawą prawną przetwarzania we wskazanych wyżej celach marketingowych może być
też Pani/
Pana zgoda, jeżeli taka zgoda została przez Panią/ Pana udzielona. W takiej sytuacji
przetwarzanie
dokonywane będzie przez okres do ewentualnego cofnięcia przez Panią / Pana zgody, a
następnie
przez okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne
dla
Metropolia sp. z o.o. w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
-
W każdym z powyższym przypadków (ale wyłącznie tam, gdzie mieć to będzie
zastosowanie) okres
przetwarzania danych osobowych może zostać przedłużony na czas, przez który Metropolia sp. z
o.o. zobowiązana jest przechowywać stosowną dokumentację zgodnie z przepisami prawa.
-
Pani / Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie
Metropolia sp. z o.o., w szczególności prowadzącym obsługę sklepu internetowego, dostawcom
usług IT, firmom kurierskim oraz podmiotom świadczącym usługi marketingu.
-
Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (poza Europejski Obszar
Gospodarczy) ani organizacji międzynarodowych.
-
Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich
sprostowania
(w tym uzupełnienia), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
-
W odniesieniu do przetwarzania, które dokonywane jest na potrzeby marketingu bezpośredniego
lub gdy przetwarzanie odbywa się w oparciu o uzasadniony interes Administratora (jeżeli sytuacja ta
dotyczy Pani/ Pana zgodnie z informacjami zawartymi w części „Cele/podstawy prawne/ okres
przetwarzania danych”) przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
Pani / Pana danych osobowych (na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania).
-
W odniesieniu do przetwarzania, które dokonywane jest w sposób zautomatyzowany, ma Pani/Pan
prawo otrzymać od Administratora dane Pani/Pana dotyczące (w powszechnie używanym formacie
nadającym się do odczytu przez komputer) oraz ma Pani/Pan prawo przesłać te dane innemu
administratorowi.
-
Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani / Pana zgody, ma Pani / Pan prawo do
cofnięcia
tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed cofnięciem.
-
Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest sprzeczne z prawem, wówczas
może Pani / Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. W Rzeczpospolitej Polskiej właściwym
organem nadzorczym od dnia 25 maja 2018 roku będzie/ jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
-
Podanie danych osobowych w celu założenia konta (jeżeli zdecydowała się Pani/zdecydował się
Pan takie konto założyć), i/lub celu marketingowym jest dobrowolne.
-
Podanie danych osobowych w celu wykonania usługi jest konieczne do zawarcia i wykonywania
umowy – bez podania tych danych osobowych nie jest możliwe zawarcie ani wykonanie umowy.
-
Przygotowując treść powyższej informacji Metropolia sp. z o.o. kierowała się tym, aby były
one w
jak największym stopniu przystępne, zrozumiałe i precyzyjne, zgodnie z wymogami wynikającymi z
RODO. Jeżeli mimo to ma Pani/Pan jakiekolwiek uwagi, wątpliwości lub pytania, należy w tym celu
skontaktować się z Metropolia sp. z o.o. .
Postanowienia końcowe
-
Klient wykupując usługi oświadcza, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do udziału
w zajęciach rekreacyjnych, zaś w przypadku ich wystąpienia poinformuje na piśmie obsługę
Lewitarium.
-
Lewitarium zastrzega sobie możliwość:
-
Wprowadzenia zmian w regulaminie, w cenniku usług i produktów
-
Wprowadzenia zmian w promocjach, (promocje nie łączą się, a za otrzymane promocyjne
produkty i usługi- zaproszenia, vouchery, karty prezentowe itp.) od Lewitarium nie ma
zwrotów.
-
Zawieszenia karnetu lub odmowy wydania karnetu bez podania przyczyny, jeśli Klient
nie
stosuje się do niniejszego regulaminu, narażając Lewitarium na straty materialne i/lub
moralne, wizerunkowe itp.
-
W przypadku rezygnacji z usług Lewitarium przed wykorzystaniem wszystkich zabiegów lub
upływem ważności wybranego karnetu, Lewitarium nie zwraca uiszczonych opłat ani ich
części, ale istnieje możliwość przekazania niewykorzystanych godzin na rzecz osoby trzeciej
za pisemną zgodą Lewitarium..
-
W przypadku stwierdzenia, że użytkownikiem karnetu nie jest osoba na którą został
wystawiony, pracownik Lewitarium ma prawo do zatrzymania karnetu.
-
W przypadku zagubienia karnetu Klient zobowiązany jest do bezzwłocznego powiadomienia
obsługi recepcji telefonicznie lub osobiście.
-
Lewitarium nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z usług objętych karnetem przez
osoby trzecie jeśli Klient tego nie zgłosi.
-
Klienci posiadający ważne karnety mają pierwszeństwo wyboru terminu rezerwacji usług
przed Klientami korzystającymi jednorazowo z usługi.
-
Lewitarium nie ponosi odpowiedzialność za pozostawione rzeczy.
-
Podanie danych personalnych oraz numeru telefonu oznacza wyrażenie zgody na
przetwarzanie danych w celach marketingowych, przez firmę Lewitarium.
-
Klient udziela Lewitarium bezpłatnego prawa do posługiwania się wpisami z Księgi Gości do
celów marketingowych.
-
Klient ma prawo do wglądu i poprawy przekazanych danych. Lewitarium nie gromadzi
danych w innym celu, niż realizacja umowy sprzedaży. Lewitarium nie usuwa automatycznie
danych Klienta z bazy po realizacji umowy sprzedaży. Dane zostają zapisane w celu
założenia kartoteki Klientów, co w przyszłości będzie owocowało w możliwość informowania
Klientów o promocjach organizowanych przez Lewitarium. Dane nie będą przekazywane
żadnym innym instytucjom ani podmiotom gospodarczym, które mogłyby je wykorzystać do
celów marketingowych