Regulamin Lewitarium

Lewitarium powiązane ze stroną internetową www.lewitarium.pl, której właścicielem jest METROPOLIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą: ul. Aleja Wincentego Witosa 31/21B, 00-710 Warszawa, Mazowieckie, KRS: 0000484705, NIP: 5242764413, REGON: 146964905, e-mail: panorama@lewitarium.pl. Klienci Lewitarium są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed skorzystaniem z usługi oraz do przestrzegania jego postanowień. Skorzystanie z oferty Lewitarium oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.

Zasady ogólne

  1. Klientem Lewitarium może być osoba pełnoletnia. Osoba, która nie ukończyła 18 roku życia może korzystać z usług za zgodą pisemną rodziców (opiekunów).

  2. Każda osoba zobowiązana jest do zapoznania się, czy nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z urządzeń Kabina floatingowa/lewitacyjna, sauna itd. (załącznik nr 1 do Regulaminu) oraz z zapoznaniem się i przestrzeganiem Regulaminu Lewitarium.

  3. W przypadku indywidualnych przeciwwskazań medycznych do korzystania z terapii należy skonsultować się z lekarzem.

  4. Istnieje konieczność wcześniejszej rezerwacji terminów poszczególnych usług, w przypadku braku rezerwacji Klient będzie obsługiwany w pierwszym wolnym terminie.

  5. Istnieje możliwość odwołania rezerwacji na usługi jednak nie później niż na dobę (24 godz.) przed planowaną wizytą. Jeśli nastąpi to po tym terminie, naliczona zostanie połowa opłaty za niewykonaną usługę.

  6. Korzystanie z usług oznacza akceptację Regulaminu Lewitarium.

Wejścia jednorazowe i karnety

  1. Każda osoba chcąca skorzystać z usług Lewitarium zobowiązana jest do wykupienia jednorazowego wejścia lub karnetu, zgodnie z obowiązującym cennikiem.

  2. Karnety są imienne i nie mogą być wykorzystywane przez osoby trzecie (wyjątkiem jest uzgodnienie zasad z personelem Lewitarium).

  3. Niezbędne jest okazywanie karnetu lub vouchera w recepcji Lewitarium przed każdorazowym wejściem.

  4. Data ważności karnetu zaczyna biec od dnia jego zakupu.

  5. Karnety mają termin ważności i po upływie tego terminu nie będą uznawane, (wyjątkiem jest uzgodnienie zasad z personelem Lewitarium).

Vouchery

Vouchery i karty podarunkowe dostępne w Lewitarium są wydawane na określony czas i dla konkretnej osoby, przypisane do systemu komputerowego i niewykorzystane zostają automatycznie anulowane wraz z końcem ważności.

  • Nie ma możliwości wykorzystania bądź przywrócenia vouchera lub karty podarunkowej, kiedy straci on swoją ważność.
  • Vouchery i karty podarunkowe nie mogą być wymienione na gotówkę.
  • Vouchery i karty podarunkowe mogą być wykorzystane wyłącznie przez osobę, na którą zostały wypisane, lub w wyjątkowych sytuacjach mogą być przepisane na inną osobę.
  • Vouchery i karty podarunkowe nie podlegają zwrotowi. Prosimy więc o przemyślane zakupy.
  • Zgodnie z życzeniem, osoba obdarowana może dopłacić do vouchera, jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać, opiewa na kwotę wyższą niż wartość vouchera.
  • Vouchery i karty podarunkowe można wymienić na inne wybrane usługi z naszego cennika do kwoty odpowiadającej kwocie zakupu bonu, vouchera, zaproszenia.
  • Integralną częścią bonów upominkowych jest niniejszy regulamin. Podczas składania zamówienia kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.

Realizacja zamówienia

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Vouchera w ciągu maksymalnie 48 godzin w dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym lub wysłania potwierdzenia zakupu przez szybkie płatności internetowe.

Prawo odstąpienia umowy

Konsument może zwrócić voucher, jeżeli został kupiony online i od momentu otrzymania vouchera nie minęło 14 dni. Oświadczenie o odstąpieniu od Konsument składa za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres: panorama@lewitarium.pl

Jeśli Konsument odstępuje od umowy dotyczącej Vouchera, zobowiązuje się, że ani on, ani inne osoby, którym przekazał Voucher, nie skorzystają z niego do czasu potwierdzenia dezaktywacji przez Sprzedawcę. Jeśli jednak Voucher zostanie zrealizowany przed jego dezaktywacją, Sprzedawca nie zwróci zapłaconej kwoty w części odpowiadającej wartości wykorzystanego Vouchera.

Reklamacje

METROPOLIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres panorama@lewitarium.pl. METROPOLIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Korzystanie z usług

  1. Klient posiadający rezerwację jest zobowiązany przyjść wcześniej przed umówioną godziną. W przypadku spóźnienia wizyta nie zostanie przedłużona i zakończy się w określonym czasie.

  2. W Lewitarium obowiązuje zmiana obuwia zarówno do ćwiczeń na urządzeniach, Kabina floatingowa jak i dla korzystających z sauny lub masaży (wejście do gabinetów możliwe jest tylko po zmianie obuwia).

  3. W pomieszczeniu nie wolno używać perfum, dezodorantów i lakierów do włosów itp.

  4. Data ważności karnetu zaczyna biec od dnia jego zakupu.

  5. Po pomieszczeniu nie wolno chodzić w mokrych klapkach lub z mokrymi stopami, gdyż grozi to ryzykiem poślizgnięcia się.

  6. Podczas przebywania w basenie należy zachować szczególną ostrożność nie wykonywać gwałtownych ruchów, chlapać, ani zanurzać pod wodę twarzy.

  7. Za zniszczenie rzeczy, zanieczyszczenie lub zabrudzenie wody w basenie lewitacyjnym itp. należących do Lewitarium oraz wszelkie świadome działanie na jego szkodę odpowiedzialny jest Klient i zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z ich naprawą lub wymianą w celu przywrócenia do stanu pierwotnego. Lewitarium ma prawo do swoich roszczeń w stosunku do Klienta a w przypadku nie wykonania przez Klienta w/w napraw wykona naprawę na własny koszt, a Klient zobowiązuje się zwrócić całą należną kwotę za naprawę.

  8. Klient przed każdą sesją floatingu (wejściem do basenu) zobowiązuje się do dokładnego umycia i spłukania całego ciała.

  9. W razie złego samopoczucia lub zaistniałych przeciwskazań Klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie obsługi Lewitarium.

  10. Lewitarium nie ponosi odpowiedzialności za niebezpieczne zachowanie się osób podczas korzystania z usług.

Dane osobowe

  • z dniem 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO reguluje zasady przetwarzania danych osobowych i obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej.

  • W wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 oraz 14 RODO, Metropolia sp. z o.o. niniejszym przekazuje Pani/Panu informacje na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

  • Administratorem Pani / Pana danych jest spółka Metropolia Sp. z o.o. (dalej zwanej „Metropolia sp. z o.o. ” lub „Administrator”) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Skarbka z Gór 128 a/29 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000068.

  • Kontakt listowny: adres administratora, z dopiskiem „Dane osobowe” Telefoniczny: 608 608 467 e-mail: biuro@metropolia.pl

  • Pani / Pana dane są/będą przetwarzane w następujących celach:

    • w celu założenia i prowadzenia konta w sklepie internetowym (jeżeli zdecydowała się Pani/zdecydował się Pan takie konto założyć), i/lub

    • w celu przyjmowania składanych przez Panią/Pana zamówień składanych za pośrednictwem strony internetowej oraz w celu ich realizacji, w tym realizacji kupionych usług i innych produktów,

    • w celu prowadzenia obsługi reklamacji,

    • w celu prowadzenia działań wspierających sprzedaż, tj. świadczenia usługi wysyłki newsletterów i promocji.

    • w celu marketingowym (prowadzenia badań i analiz marketingowych) oraz dokonania profilowania w związku z koniecznością analizy zachowań użytkowników podczas zakupów za pośrednictwem strony internetowej (w szczególności w zakresie porzuconych koszyków) oraz dla dostosowania treści wysyłanych Pani/Panu materiałów marketingowych

    • W tych przypadkach podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na dostarczaniu klientom Metropolia sp. z o.o. informacji o ofercie i dostępnych promocjach. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Okres ten może ulec skróceniu, jeśli wyrażony zostanie przez Panią/Pana sprzeciw wobec przetwarzania danych w celu marketingowym.

    • Podstawą prawną przetwarzania we wskazanych wyżej celach marketingowych może być też Pani/ Pana zgoda, jeżeli taka zgoda została przez Panią/ Pana udzielona. W takiej sytuacji przetwarzanie dokonywane będzie przez okres do ewentualnego cofnięcia przez Panią / Pana zgody, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla Metropolia sp. z o.o. w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

    • W każdym z powyższym przypadków (ale wyłącznie tam, gdzie mieć to będzie zastosowanie) okres przetwarzania danych osobowych może zostać przedłużony na czas, przez który Metropolia sp. z o.o. zobowiązana jest przechowywać stosowną dokumentację zgodnie z przepisami prawa.

  • Pani / Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Metropolia sp. z o.o., w szczególności prowadzącym obsługę sklepu internetowego, dostawcom usług IT, firmom kurierskim oraz podmiotom świadczącym usługi marketingu.

  • Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani organizacji międzynarodowych.

  • Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania (w tym uzupełnienia), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

  • W odniesieniu do przetwarzania, które dokonywane jest na potrzeby marketingu bezpośredniego lub gdy przetwarzanie odbywa się w oparciu o uzasadniony interes Administratora (jeżeli sytuacja ta dotyczy Pani/ Pana zgodnie z informacjami zawartymi w części „Cele/podstawy prawne/ okres przetwarzania danych”) przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani / Pana danych osobowych (na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania).

  • W odniesieniu do przetwarzania, które dokonywane jest w sposób zautomatyzowany, ma Pani/Pan prawo otrzymać od Administratora dane Pani/Pana dotyczące (w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu przez komputer) oraz ma Pani/Pan prawo przesłać te dane innemu administratorowi.

  • Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani / Pana zgody, ma Pani / Pan prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed cofnięciem.

  • Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest sprzeczne z prawem, wówczas może Pani / Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. W Rzeczpospolitej Polskiej właściwym organem nadzorczym od dnia 25 maja 2018 roku będzie/ jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • Podanie danych osobowych w celu założenia konta (jeżeli zdecydowała się Pani/zdecydował się Pan takie konto założyć), i/lub celu marketingowym jest dobrowolne.

  • Podanie danych osobowych w celu wykonania usługi jest konieczne do zawarcia i wykonywania umowy – bez podania tych danych osobowych nie jest możliwe zawarcie ani wykonanie umowy.

  • Przygotowując treść powyższej informacji Metropolia sp. z o.o. kierowała się tym, aby były one w jak największym stopniu przystępne, zrozumiałe i precyzyjne, zgodnie z wymogami wynikającymi z RODO. Jeżeli mimo to ma Pani/Pan jakiekolwiek uwagi, wątpliwości lub pytania, należy w tym celu skontaktować się z Metropolia sp. z o.o. .

Postanowienia końcowe

  1. Klient wykupując usługi oświadcza, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w zajęciach rekreacyjnych, zaś w przypadku ich wystąpienia poinformuje na piśmie obsługę Lewitarium.

  2. Lewitarium zastrzega sobie możliwość:

    • Wprowadzenia zmian w regulaminie, w cenniku usług i produktów

    • Wprowadzenia zmian w promocjach, (promocje nie łączą się, a za otrzymane promocyjne produkty i usługi- zaproszenia, vouchery, karty prezentowe itp.) od Lewitarium nie ma zwrotów.

    • Zawieszenia karnetu lub odmowy wydania karnetu bez podania przyczyny, jeśli Klient nie stosuje się do niniejszego regulaminu, narażając Lewitarium na straty materialne i/lub moralne, wizerunkowe itp.

  3. W przypadku rezygnacji z usług Lewitarium przed wykorzystaniem wszystkich zabiegów lub upływem ważności wybranego karnetu, Lewitarium nie zwraca uiszczonych opłat ani ich części, ale istnieje możliwość przekazania niewykorzystanych godzin na rzecz osoby trzeciej za pisemną zgodą Lewitarium..

  4. W przypadku stwierdzenia, że użytkownikiem karnetu nie jest osoba na którą został wystawiony, pracownik Lewitarium ma prawo do zatrzymania karnetu.

  5. W przypadku zagubienia karnetu Klient zobowiązany jest do bezzwłocznego powiadomienia obsługi recepcji telefonicznie lub osobiście.

  6. Lewitarium nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z usług objętych karnetem przez osoby trzecie jeśli Klient tego nie zgłosi.

  7. Klienci posiadający ważne karnety mają pierwszeństwo wyboru terminu rezerwacji usług przed Klientami korzystającymi jednorazowo z usługi.

  8. Lewitarium nie ponosi odpowiedzialność za pozostawione rzeczy.

  9. Podanie danych personalnych oraz numeru telefonu oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przez firmę Lewitarium.

  10. Klient udziela Lewitarium bezpłatnego prawa do posługiwania się wpisami z Księgi Gości do celów marketingowych.

  11. Klient ma prawo do wglądu i poprawy przekazanych danych. Lewitarium nie gromadzi danych w innym celu, niż realizacja umowy sprzedaży. Lewitarium nie usuwa automatycznie danych Klienta z bazy po realizacji umowy sprzedaży. Dane zostają zapisane w celu założenia kartoteki Klientów, co w przyszłości będzie owocowało w możliwość informowania Klientów o promocjach organizowanych przez Lewitarium. Dane nie będą przekazywane żadnym innym instytucjom ani podmiotom gospodarczym, które mogłyby je wykorzystać do celów marketingowych

Lewitarium

Floating, masaże świata,
japońskie gorące łoże skalne
Ganbanyoku, zabiegi
kosmetyczne.

Kontakt

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek: 10.00 – 20.00
Sobota: 10.00 – 18.00
Niedziela: 10.00 – 16.00

Usługi

Masaże

Sauna Ganbanyoku

Krioterapia

© 2024 MADE BY EWELINA ŁUSZCZEK